Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

måndag 28 september 2009

Min underbara hund:)

Gårdagen gick jag upp tidigt för att åka ner till Sandvikens BK och göra MT med Carro. Vi gick som hund nr. 2. Annika kom också dit för att titta på oss, jätteroligt att ha sällskap med!
Carro hade inte samma tryck i sig som vid MH:t, men kanske är det för att hon är så nära att börja löpa? Ialla fall gjorde hon en bra insats och hon fick ihop 358 poäng och godkänd. Eftersom vi redan gjort exteriörbeskrivningen kan hon nu titulera sig KORAD! Det var så himla roligt att få detta gjort och att hon klarade det så bra. Tusen tack Annika för att du var så snäll o knäppte kort på oss!!!
Bilderna jag lade in kom i omvänd ordning.... den sista bilden är sociala kampen i början, sen "lekgubben" sen kälken o första bilden är kampen vid skotten.
Ja, efter att vi kom hem fixade Mattias lunch så vi åt, sen var jag helslut o sov nån timme. Senare på em. var vi ner till svärföräldrarna med släpvagnen. Fikade med Lillemo sen åkte vi hemöver.
Fast jag sov på em. så blev det tidig kväller. Underbara lilla Emil tog in hästarna för natten!
Idag ska jag försöka ta in sista pelargonerna och göra vinter i blomlådorna som är kvar.
Ha en bra dag! Kram Erica

3 kommentarer:

  1. GRATTIS!!!! Till titeln KORAD
    Liz, Zanto ( Meet MyOwn Idol´s Eye) & Ajax

    SvaraRadera
  2. Grattis till Carros godkända MT och titeln KORAD!!!

    Många kramar från oss!

    SvaraRadera