Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

torsdag 10 september 2009

Vilken vacker dag!

Ja, idag har jag försökt vara ute för det har varit en helt underbart vacker höstdag. Vaknade fortf. trött.... jag har ju valplådan bredvid min säng. Sally har varit dålig i magen i natt, så vi har varit ut några gånger. Inte undra på med tanke på vad hon äter nu.. urk!
Valparna är såå fina, tänk vad det är mysigt med valpar. Fast jobbigt, men inget mot vad som komma skall:) Mattias har redan börjat förbereda för att rädda div. kablar och sånt....
Daktiskt var jag inte så dålig i kroppen i morse, -helt underbart! Så när grabbarna hade farit till skolan och jag ätit frukost gick jag upp i skogen bakom huset och lade ett spår till Carro. Hon har ju fler än en myra i pälsen nu.... Gick en 5-600 meter med 5+slut. Orkar inte gå längre pga. mitt knä som spökar. Gick ut spåret efter ca 70-80 min. Carro gick finfint och inget problem någon stans. - Min duktiga go vovva!
Sen plockade jag lite inne och vilade innan jag skulle till Gävle för magnet röntgen. Den gick bra och gick fortare än förra gången. När jag kom hem fikade vi. Nu har jag vilat för att ladda för kvällens träningskväll på klubben. Ska upp en snabbis och träna igenom Carro.
Ha en skön kväll! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar