Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

onsdag 9 september 2009

Onsdag kväll 090909

Tjenix! Hm, ja inte har det blivit mycket gjort här idag... Fast jag HAR faktiskt varit en bit bort från valplådan! :) Sally är såå duktig med sina småttingar och alla mår jättebra. Dom är så himla jämna o fina allihopa. Lilltjejen som kom först är lite mindre, men annars är dom nästan exakt lika stora. Det är så enormt fashinerande att sitta och titta på dom. Vilka instinkter det finns. Allt går enligt "boken" och Sally är verkligen en exemplarisk mamma. Har varit ut på gräsmattan o kört igenom Carro inför bruks lydnaden. Hon är så laddad att hon håller på att krypa ur skinnet. Hon tycker det är trist när matte sitter och glor på småttingarna hela tiden:) Sen har jag vattnat växthuset o plockat massor av tomater. Det är underbart nu när man kan plocka in av diverse grönsaker och blommor från landen. Nix, nu ska jag gå och stänga om hönsen. Hästarna får faktiskt gå ute i natt, liksom natten som var. Dom verkar inte misstycka. Det blir för jobbigt att mocka nu. Har varit in på Lenas hemsida ( www.lantrasgarden.se ) o beställt lite The sorter. Det är så gott med en kopp the till kvällsmyset med tända ljus. Min mage mår inte så bra av cellgifterna, så då passar det bättre med the än kaffe på eftermiddagen oxå. I morgon ska jag in till Gävle för att göra magnetröntgen av axeln. Skönt att få det gjort. Då kan det aktuellt att jag får en tid för operationen snart. Ha en riktigt skön kväll! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar