Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

måndag 7 september 2009

Mmmmåndag!

Ja, idag har jag fortfarande gått på små rosa moln efter gårdagens prestation. Tusen tack alla vänner som grattat oss, ni värmer verkligen!
Vi fick så fina betyg trots min stela kropp.. jag gick verkligen urtaskigt. Jag skrev bara kort igår för jag var så trött. Men här kommer betygen:
Platsliggande: 10
Fritt följ: 9 ngt segt sätt, släpper helt om
Läggande: 8 segt lägg, dk uppsätt
Inkalln. m stå: 8,5 bättre tempo önskas, långt stå
Sändande m stå: 9 tempo
Apportering: 6,5 slarv, omtag, tugg
Fritt hopp: 8,5 dk sättande, tveksamt
Fjärren: 10
Helhetsintr: 9 -Bra ekipage!
Summa 178 poäng och Vinst, oj vad jag blev glad!!!
Idag är Sally mer trött än vanligt... tempade henne kl. 11 och då var den 37,3 och nu kl.18 var den 37,0.... undrar om det blir i natt??? Verkar vara förberedelser för valpning känns det som. Men hon har inte börjat bädda eller så, så vi får se. Skriver så fort det börjar hända något. Tur att Mattias är ledig!
Nix, nu ska jag ta in hästarna och göra kväller ute. Emil red Titti tidigare och nu har han gått ut och tagit in henne. Ha en skön kväller!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar