Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

tisdag 29 september 2009

Valparna 3 veckor!

Tjenix!
Tänk vad veckorna går fort. Nu är bebbarna redan tre veckor "gamla". Igår gick dom omkring lite mer målmedvetet i lådan o försökte bita på syskonen, även nåt litet morr hördes:)
Alla är så runda o fina o växer jättebra. Ska fota dom o väga och lägga in det på hemsidan ikväll.
Själv är jag slut efter att ha varit på en shoppingrunda i Valbo. Faktiskt inte en enda djurgrej denna gång....
Men ett par jeans till mig själv, en blå stickad kofta, två v-ringade tröjor och en stickad v-ringad i beige blev det. Fingervantar till grabbarna samt strumpor köpte jag, det var ju frost i morse. Ja också en liten runda på Coop för att ta med nåt matnyttigt :) Var där drygt en timme och dryga 1000-lappen fattigare. Men jag behövde verkligen lite nya kläder!
Igår var farmor hit och tvättade alla fönster i vardagsrummet. En stor form med kålpudding fick vi också. Hon är för rar. Jag gjorde en plommonkaka så vi kunde fika när hon var klar.
Tack alla som grattat oss för vår uppflyttning o Korningen. Det värmer verkligen!
Tack igen till Annika också, som fotade MT:t. Det är jätteroligt att ha kort på den!
Hoppas du inte blev för dålig efteråt, tänkte på dig o din nyopererade höft....
Ha en riktigt bra dag!
Nu ska jag fixa kaffe tills Mattias kommer hem.
En bild på min vackra pellis som jag fick av Britt-Marie.
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar