Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

lördag 17 oktober 2009

Lördag:)

***Beauty By North och Brown Bear***
Tjenix!
Här knallar det på. Grabbarna är ute och eldar. Det är skönt att få bort lite skräp som bara ligger o tar upp plats. Mattias har även tagit bort resterna av en rundbal hö som hästarna inte ätit upp och nu började bli dålig.
Själv gick jag in och tog kaffe! Blev så frussen, det är för jag inte jobbar sa Mattias:)
Nu är även Bubbel Gum såld. Hon hamnar i närheten och det känns jättebra. Nu är dilemmat om Beauty By North blir att åka norröver eller inte. Så länge hon bestämt sig, så kan jag inte sälja Blond Beauty... Jag vill helst ha Beauty By North kvar, för hon är toppenfin! Men annars får Blond Beauty stanna, hon är blek i färgen, men dessto mer färgstark i sitt sätt! Den hunden kommer att bli kanon att jobba med.
I morse fick dom en bur i sin valphage. Tänkte att det är bra om dom gillar att ligga och sova i den, så är dom van att vistas i bur kortare stunder när dom ska flytta. Det är ju så mycket enklare om man ska bort en kort stund, åka bil osv.
Det är lite sådär ute idag, få se om dom kan vara ute en liten stund sen.
Nix, nu ska jag ropa till grabbarna att det är fika!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar