Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

måndag 19 oktober 2009

Måndag med snöig morgon...

Go kväll!
I går kväll hade jag såå attans ont i lederna... Vaknade i morse när Mattias for vid 4.45. Några valpar vaknade liksom då...:) Tittade ut och det snöade! (väderkärring!!!)
Trodde inte det skulle fortsätta. Jag hade klockan på 6,30 men det snöade då också!! Ja, så jag fixade så hästarna fick täcken på innan dom gick ut, trots en strejkande handled.... -Tur att man lever på 2000-talet! Snabbspännen på allt:)
Man fick ju ett abrupt uppvaknande när grabbarna skulle kläs... vinterskor!? Så det var att åka in till Valbo när dom slutade skolan och handla vinterkängor. Det blev ett varsitt par åt Isac o Emil o även till mig. Nästan en tusenlapp fattigare åkte vi över till Coop för att handla lite frukt och basvaror. Skönt när man ialla fall har frysen full av kött. Sen blev det att äta på Mc Donalds o efterrätt med glass till grabbarna och jag o Mattias delade en chokladmuffins till kaffet. Oj, vad slut jag var när vi for hem! Fattar inte att jag blir såå himla slut i kroppen. Det är liksom heltomt i batterierna o kroppen värker.... Men jag vilade en liten stund innan hästarna skulle få komma in o göra kväller.
Fick sen telefon av min kära blivande valpköpare i norr. Såå trevligt att pratas vid!
Nu är det dax att krama kudden!
Varmt Grattis till Marie idag!
Go kväll! //Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar