Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

lördag 31 oktober 2009

Lördag den sista oktober

Go förmiddag! Ua, idag är det riktigt gråtrist o regnet hänger i luften... Ska åka ner o handla lite snart. Måste även ringa om hö till djuren. Är piggare idag efter sprutorna jag fick igår. Blir jätte trött o får värk efter cortisonsprutorna, men det blir ju bättre som tur är. Igår var paret från Piteå hit. Såå himla underbara människor! Kändes verkligen jättebra att få träffas. Dom blev jätteförtjusta i lilla Bea också, så hon får verkligen ett toppenhem! Dom hade köpt med världens smörgåstårta. Massor av lax o räkor ovanpå, så vi hade en otroligt god lunch med dom. Tog en lite skogsprommis innan dom åkte vidare till barn o barnbarn. Sen kommer dom åter på tisdag när valparna är lev.klara. I morgon kommer Linda hit. Ska bli jätteroligt att få träffas igen! Spännande att höra hennes åsikter om "huliganbarnen"! :) Dom är helt underbara dom små liven. Tänk att dom är 8 veckor på tisdag. Jag trodde att jag skulle vara trött på dom vid det här laget, men inte. Jag njuter av dom varenda sekund! Och det känns såå bra att dom får toppenhem allihopa. Nix, nu ska jag vila min axel. Tyvärr inga bilder idag. Nya datorn är i strejk..... hm, bara några veckor "gammal", så nu sitter jag på den gamla o den har jag inga nya bilder i. Ha en riktigt fin dag! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar