Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

torsdag 22 oktober 2009

Torsdag kväll

Tjenix!
Idag har jag inte gjort nåt speciellt, utan bara vilat axeln. Igår gjorde jag två kransar att ha på ytterdörren. Sen var Bubbels matte hit och gosade lite med henne.
Anna var förbi på en fika idag o såklart för att gosa med Bandit. Alltid lika trevligt med besök!
Har fått tid nästa fredag för cortisoninj. i axeln. Hoppas det blir lite bättre efter den.
Tänk, nästa vecka är valparna 7 v. och sen är det bara en vecka till så är dom 8 v..... Oj, vad tiden rinner iväg! Det är helt underbart med valpar i huset. Så härligt att få följa deras utveckling. När dom dessutom får flytta till kanonhem allihopa - Ja då känns det bara bra!
Vi får se om Blond Beauty stannar hos oss. Har inte haft några förfrågningar på henne än. Jag hade ju helst velat ha en "mustaschtjej", men nu blir det inte så. Jag är verkligen jätteglad att de sträva fått superhem! Men OM jag hittar ett bra aktivt hem till Beauty så säljer jag henne. Det är väl även med tanke på att jag ska operera axeln i vinter som det kanske är bättre om hon får ett annat hem. Jag kanske inte kan ge henne den stimulans hon behöver när jag är konvalecent. Vi får se.
Carro har inte börjat löpa än.. suck. Det är så tråkigt att gå och vänta på löp.
Nix nu ska jag gå ut o ta in hästarna.
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar