Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

torsdag 29 oktober 2009

Torsdag kväll...

Go kväll! Oj vad mörkt det är på kvällarna nu! Helt becksvart ute redan kl. 18. Fast rätt mysigt nu när man kan tända ljus o mysa på kvällarna. Idag var jag ner och handlade och hade med B Bear o Beauty. Det är dom som ska åka längst vid lev. så det känns extra viktigt att dom får åka mycket bil. Carro får följa med som moraliskt stöd för dels älskar valparna henne o dels för att hon älskar att åka bil. Efter jag varit på tur så kom Annika förbi för att kika på valparna o fika. Mycket trevligt hundprat blev det också! Jätteroligt med besök. Igår var två valpköpare hit o myste med sina valpar o fikade. Det är himla roligt att få träffa alla. I morgon kommer blivande valpköpare från Piteå! Ska bli väldigt trevligt att äntligen få träffas. Till helgen kommer troligen Linda hit samt Marie med fam. det ser jag också fram mot! I morgon ska jag äntligen in till sjukhuset o få cortisonsprutor. Ska bli såå skönt!!! Nix nu ska jag nog ta en kopp te o mysa lite med grabbarna. Dom var in till Sandvikens badhus med Mattias o farfar idag. Efter bjöd farfar på lunch på Mc Donalds. Gissa om dom var nöjda när dom kom hem!:) Kram Erica

1 kommentar:

  1. Ha en mysig helg med familjen och alla djuren = )

    Kram Lena

    SvaraRadera