Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

fredag 5 februari 2010

Fredag den 5/2

Go kväll! Sitter o väntar på att bakpotatisarna ska bli klara. Ska nog ta ett glas vitt till. Nu när jag inte tar cellgifterna kanske man kan unna sig ett glas, eller ivarje fall ett halvt. Jag kan faktiskt skriva rätt bra på datorn. Att skriva med penna är däremot värre.... Men axelns läkning går åt rätt håll o jag har inte alls så ont. Klarar mig med en Alvedon i bland, annars behöver jag inget. Så skönt!! Idag följde jag med Mattias in till Toys r us för att köpa present o "kostym" till Emil. Han ska på 7-års kalas i morgon o dom ska vara utklädda. Vi var inne på affären max en kvart o sen åkte vi hem så vi kunde fiska upp grabbarna på skolan. Innan Valbo så var jag till Boström (min husläkar doktor) o fick bandaget bytt. När jag dushade i morse kom det in vatten.... Men det såg jättefint ut. Sandström på ortopeden har verkligen sytt otroligt bra. :) Japp, sen Valbo. Guuud så trött jag var när jag kom hem. Lade mig för att vila o somnade o sov i två timmar!!! Nu ska jag kolla potatisen. Ha en fin helg! Kram Erica

1 kommentar:

  1. Skönt att du blir bättre = )
    Verkar vara en lyckad operation = )

    Trevlig helg!

    Kram Lena

    SvaraRadera