Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

torsdag 25 februari 2010

Go kväll!

Trött! Himlars vad jobbigt det är att åka runt med Carro. Men allt var bra när jag kollade henne hos Erik veterinären på Gävle Hund o Katt idag. Han tog strykprov men det visade inte på höglöp, så de tog blodprov som jag får svar på i morgon vid lunch. 1000 kr fattigare, men det känns bra att ha kollat upp. Carro är så underbar att ha med sig. Hon stod bara lugnt när sköterskan skulle ta blodprov, fast hon inte fick "tag" i venen för den gled undan så hon höll på ett bra tag o "grävde" innan hon fick till det. Hoppas på bra svar i morgon så vi kan åka o para i helgen. Åker o grattar Tim i morgon istället. Då ska jag in till ortopeden o kolla hur det är med axeln efter op. Jag orkade bara inte sätta mig i bilen igen i kväll.... Så då blir det i morgon fm. innan jag ska till Gävle -igen. Idag var Maria o Tese hit på fika. Vi pratade massor med HÄST o nu är det bestämt att Tese ska ta hem Titti som sällskap till sin häst. Det blir toppen, Titti kommer att skötas som den princessa hon är där :) Jag är ju så svag för denna lilla underbara häst, men att låna ut henne till Tese känns jättebra. Själv har jag en annan tjej på G! Berättar mer om det när det köpet är klart. Några kaniner ska säljas. Det blir för mycket för mig annars. Så om nån är intresserad av nån av kaninerna så hör av Er. Bra pris till rätt hem! Nej, nu blir det ett bad o gå till kojs tidigt. Jag behöver vila min slitna gamla kropp:) Ha en skön kväll! Kram Erica

1 kommentar:

  1. Vilka kaniner ska du sälja?

    Ha en underbar helg!

    Kram Lena

    SvaraRadera