Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

lördag 13 februari 2010

Lördag morgon...

God morgon!
I morse när jag tittade på termomertern blev jag rätt förvånad. Den visade på -19 grader, sen kröp det ner till -21,5 ..... fy f-n vad kallt!
Gjorde ont i näsan o fingrar när jag var ut. Hua!
I dag ska Isac följa med ner till farmor o farfar o sova över där. Mattias jobbar em. så jag o Emil ska titta på melodifestivalen o äta popcorn (och elda!).
Igår kväll åt vi kinamat. Guuuud så gott! Det blir inte att man köper hem kina så ofta, men man njuter dessto mer de gånger det blir av. Jag mumsade i mig fyra små rätter, är för velig för att bestämma mig för nåt annat:) Med den får man ju fler olika att äta, såå gott.
Ja, idag blir det lugnt. Usch, man vill inte vara ute när det är så himla kallt. Dessutom har jag svårt att klä mig med flera lager, så det går inte.
Men jag fick Allt om trädgård i brevlådan igår, så jag får väl mysa i en fotölj med den idag.
Ha en bra dag!
Kram Erica

1 kommentar:

  1. Fy vad kallt ni har haft på morgonen!!!
    Här var det bara -7 grader kallt i morse = )

    Ha en underbar lördag!

    Kram Lena

    SvaraRadera