Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

måndag 15 februari 2010

Måndag...

Tjenix! Ua, vilken seg dag. Jag är helt urlakad sedan gårdagen.... Gårdagen började med att jag vaknade upp med huvudvärk. Väntade en halvtimma, sen var det bara att inse att migrän var på väg. Tog två eezeneo o lade mig igen. Ja resten av dagen tillbringade jag i sängen o på toaletten, för jag kräktes som attans heeela dagen o kvällen. Vid 19-tiden kom svärföräldrarna hem med grabbarna. Mattias jobbade em. Dom fixade dom för kvällen o grabbarna lade sig utan knot. Dom är så himla duktiga när jag är dålig. Annars brukar Emil komma upp några vändor innan han somnar. Ska ha en kram, ska smörja nån torr fläck, mysa lite extra.. mm. Men igår hörde jag inte ett pip från dom. Jag har världens bästa familj! Svärföräldrarna hade köpt med blåbärssoppa till mig, så vid 20,30-tiden fick jag i mig ett halvt glas blåbärssoppa. Idag har jag druckit the, blåbärssoppa o nån rostad macka. Gjorde lite äggröra till lunch. Undrar om det är migränen eller om det kan vara någon reaktion på cellgifterna som spökade?? Sååå illamående har jag aldrig varit i migränanfallen tidigare o inte så slut dagen efter heller. Har ialla fall varit ut o fixat kaninerna själv idag. Även hästarna orkade jag dona lite med. Men efter frukostfodringen var jag slut som jag skulle ha gått en mil, bara för att göra det lilla. Nu ska jag vila tills grabbarna kommer hem från skolan. Ha en fin dag! Kram Erica

1 kommentar: