Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

lördag 6 februari 2010

Lördag kväll.

Tjenix! Idag följde jag med när Mattias skjutsade Emil på kalaset. Sen åkte vi till svägerskan med fam. o fikade. Mysigt att komma ut en stund o få prata häst o hund såklart. Men guud så trött jag blev! Men jag gick o lade mig när vi kom hem, o somnade igen!!! Sen fixade jag lite med djuren o vips är det kväll.... Öm i axeln, men det går åt rätt håll. -Sååå skööönt!!! Lite frusterad blir jag dock av att jag inte har nån ork.. men med tanke på vad kroppen genomgått är det ju helt naturligt. Måste också passa på att Tacka alla som hört av er med krya på hälsningar. Tusen Tack alla! Det värmer verkligen att man inte är helt bortglömd här i snön:) Jag har inte orkat svara på mailen än, men det kommer. Försöker att uppdatera lite här i bloggen istället, sen tryter orken o det känns i axeln. Nix, pix, nu ska vi nog fixa nåt att äta o sen blir det popcorn o melodifestivalen. Ha det gott! Kram Erica

1 kommentar:

  1. Japp, Maggan är blandras = )
    Jag älskar mina ankor, dom är så fina!
    Skulle gärna ha några fler = ))))

    Ha en bra dag i solen!

    Kram Lena

    SvaraRadera