Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

tisdag 9 februari 2010

Tisdag kväll...

Sally med fina halsbandet, med på kort under protest...
Saint Paulor
"Teo" -Alsjöbergets Best Commander
Go kväll!
Det blev inga gardinbyten idag. Det får bli en annan dag. Istället fick jag finfrämmande av Marie o Teo. Jättetrevligt!!!
Snälla Marie hade fika med o en otroligt fin blomma till mig, se bild. Så det blev fika o prat o Teo var nog rätt trött när han for hem. Sally löper ju o han har börjat komma i den åldern att hans hormoner börjar snurra i kroppen o knoppen:)
Teo har växt till sig o är superfin. De är så nöjda med honom o han har verkligen en supermentalitet. Jag blir såå glad, för man vill ju o planerar för att få bra temperament på valparna. Sally tycker jag ju har ett otroligt bra temperament för terrier, lagom liksom. Chefen är ju såå supertrevlig -precis det jag ville ha. Och det jag hör från valpköparna så är alla valpar lika trevliga. Det gör en varm av glädje o stolthet!
Carro o han busade rätt bra så hon är också nöjd efter besöket. Sally fick ärva Teos urväxta halsband. Ja, han är faktiskt aningen större än honom. Så nu har hon ett superfint Hurrta halsband på sig.
Tack snälla för det o blomman o ett jättetrevligt besök!
Nu har jag tagit in hästarna o gjort kväller med djuren. Så nu ska även jag gå till kojs.
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar