Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

lördag 13 februari 2010

Lördag kväll.

Gokväll! Nu har Emil nedräkning inför melodifestivalen. Har poppat popcorn, så nu ska vi äta o mysa i TV-soffan:) Idag var jag ut o körde bil! Var tvungen att ta mig till brukshundsklubben o skriva under papper som jag totalt glömt bort att göra.... Det gick hyfsat att köra bil. Att ta sig in genom dörrarna till klubbstugan var ett helt företag med en arm.... Fort Knox kan man kalla den! Åkte sen en snabbis till Konsum för att köpa pot.sallad o korvbröd. När vi kom hem blev det att ta Citodon o vila! Sen blev det middag, Emil åt den senare varianten med korv i o jag lyxade till det med Lammkotlett o pot.sallad. Mums! Skitkallt ute fortfarande. Visade på -17 nånstans sist jag tittade:( Ha en trevlig kväll! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar