Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

måndag 13 september 2010

Äppelmos!

Tjenix! Tja, egentligen skulle vi behöva träna jag o Carro.... Men idag plockade jag in en korg äpplen o kokade äppelmos istället! Blir gott att ha i vinter. Mera äpplen finns kvar, så orkar jag i morgon blir det nog några burkar till då. En prommis efter gamla vägen med hundarna tog jag o husse efter lunchen, blir en till ikväll. Mitt vänstra knä gillar inte det o värker som attan.... men nu är Back on Track knäskyddet på o har petat i mig en citodon, så jag hoppas det hjälper lite. Brukar ju göra det ialla fall. Nu har Mattias o grabbarna åkt ner till byn. Isac har innebandyträning o så skulle de handla under tiden. Jag ska gå ut o köra uppletande med Carro på åkern. Det ska väl mitt knä orka med... Ha det gott! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar