Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

fredag 24 september 2010

Fredag!!!

Gokväll! Nu känns det så här i kroppen... hittar knappt tangenterna.... men ett kort inlägg...
Så nu håller Mattias på med middagen, jag är helslut... Först skjutsade jag grabbarna till skolan o hade innan packat in skinnen i bilen o så åkte jag till Delsbo i morse med lammskinnen för beredning. På väg hem ringer M o frågar om jag glömt henne? Nä?? Eller?? Då hade jag missat att jag skulle dema idag. Jäklar! Men det gick bra ändå, det vara bara att köra raka vägen till Ica o jobb. Kom hem för en stund sen o nu är jag himla trött! Men jätteroligt är det att jobba där! Så nu ska jag bara vila o mysa framför TV:n, känns som jag gjort rätt för det:)
Ha en underbar fredagkväll!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar