Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

tisdag 21 september 2010

Jättemagen!!!

Min hibbe som jag fick som stickling av Erika förra året har äntligen gett mig en blomma. Såå himla vacker är den!!! Tänk vad endast en blomma kan lysa upp o göra en såå glad.
Emil o Sally myser. Sally gör inte många knop nu, utan vilar mest o går en liten kisspromenad när jag är ute:)
Jaaaa så här jobbigt är det att stå o inte kan man ligga för då trycker magen upp så väldigt, så Sally kör sin egen stil hon!:)
Sallys mage är helt enorm!!! Nu är det nedräkning, hon har 63 dygn på tisdag, men jag hoppas o tror de kommer på måndag... Börjar bäva för hur många hon egentligen har därinne?!? Man kanske får sätta rosett på dem o dela ut i julklapp, för vi har ju "bara" förfrågningar på 5 st.!!!:)
Hade tänkt pyssla o ta fram valplådan idag, men mina leder o muskler är i strejk:( Fy, inte ens när jag tagit citodon blir jag piggare.... Men valplådan ska jag väl kunna ta fram.
Kollade nyss mail o blev såå glad! Det var från Vickan o Tobbe som har Bamse:
Alsjöbergets Brown Bear, han har varit o fått 1-års vaccin o även ögonlyst o patellakollat o allt är UA!
Bamse är den valpen som är mest lik Sally av dem i kullen, i teckning, hårlag o storlek, bara i "maskulin förpackning." Tack snälla Ni för att ni gjorde ögonlysningen o patellakollen, det är toppen för oss som uppfödare att få veta såna saker om våra valpar. Vet att några fler ska göra det, ser fram mot de resultaten oxå.
Ha en fin dag!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar