Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

onsdag 6 april 2011

Oj, vart tog denna dagen vägen???

Carro o Märta sover middag ihop....
Här är det kväller, då sover Märta o Sally i vår säng, myyyyyyys!!!
Go kväll!
Idag var det jobb på förmiddagen. Fick även åka o hämta Isac på skolan för han var så hostig. Tillbaka o jobbade, sen hem o fixade lunch till oss.
Släppte ut hönsen o röjde lite snabbt o gav Märta lunch. Sen fick Carro o Märta vara i hundgården när jag åkte.
Hämtade upp Emil på skolan o släppte av honom hos farmor o farfar o jag åkte vidare ner till Shania. Idag var det dax för hennes andra kull att få besöka veterinären. Det är inte så lätt när man ska vet.bes sju busiga valpar ensam, så jag erbjöd mig att följa med. Det är ju mycket lättare när man är två. Trevligt att få en pratstund oxå!
Sen tillbaka till henne o en fika innan det var dax att fara hemöver.
Hämtade upp Emil, handlade o hem o göra middag. Ut o eldade, fixade med alla djuren o ledde bort vatten som samlats under altanen nere. Jaaa, det var allt kvar att göra här hemma o det tar sin lilla tid att pyssla med alla djuren o sköta allt. Mattias jobbade dubbelskift idag, så jag fick liksom ta allt här hemma. Men i morgon är det vanlig em. så då ska han hämta lite höbalar o fixa fåren.
Ja, pust det var min dag det:)
Nu blir det dusch o sängen!!!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar