Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

måndag 25 april 2011

Sol idag igen:)

Lambis söööta tacklamm med vit mule.
En stor mage har lilla Irma! Det här är taget den 23 april.
Jag o hundarna i går vid kvälls promenaden.
God morgon!
Vaknar o solen skiner idag igen, ljuvligt!
Idag har Isac match i Hofors. Mattias åker med o hejjar på. Jag blir hemma o har koll på Irma, hon har ännu inte klämt ur sig den jag väntar o längtar efter:)
Hon var svettig i ljumskarna igår kväll också o hade inte ätit så mycket hö i natt... nu får den lilla fölisen allt ta o komma ut! Åh, vad jag längtar!!!
Blir ute pyssel idag också. Ska nog köra lite uppletande med Carro på åkern. Sen blir det att fylla på med mer gödsel i landen. Borde riva upp jordgubbslandet så jag får nån ordning där... men vi får massor av jordgubbar o goda är dom... och mycket jobb är det att riva upp landet... Vi får se hur orken räcker.
Stina kommer förbi o ska hämta gödsel idag. Ska bli roligt att få en pratstund!
Är det nån fler som vill ha gödsel är det bara att komma o hämta! :)
Ha en riktigt underbar dag!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar