Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

lördag 30 april 2011

Sista april!

Tjenix! Oj vad jag är slut. Hundarna är utslagna som platta pladuskor på golvet nedanför mina fötter! Idag har vi nämligen varit ute hela dagen o fixat på staketet runt stora beteshagen. Fast jag o Mattias har slitit hela dagen förutom en lunchpaus, så hann vi inte riktigt klart. Men vi fick massor gjort o så satte vi upp ett stängsel som delar av hagen så fåren fick gå ut på en del av hagen. Gissa om dom blev lyckliga! Så underbart att se dom så glada:) Carro fick hjälpa mig att fösa ut dom o hon jobbade på bra. Ser fram emot att få en vallhund som kan hjälpa mig ännu mer, hoppas bara att jag kan lära mig oxå:) Nu har jag gjort eld så snart blir det ett hett bad för att mjuka upp mina stela leder o muskler. Stackars Mattias stack o jobbade, 12-timmars natt för honom:( Ha en riktigt trevlig sista april!!! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar