Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

tisdag 21 februari 2012

Depparedagen:(

Tjenix!

Kände av min h.fotled i morse. Blev inte bättre under dagen så det blev bara en kort kissprommis med hundarna i skogen idag. Kunde inte gå längre än till grindstolparna här borta efter vägen för det värker så f-b. Blir så ledsen när jag inte kan gå......
Hoppas jag är blir bättre snart!

Var o klippte mig på em. sen bara över parkeringen o handlade mjölk på Konsum, för där är det kortast att gå runt. Blev inte ens en semla med hem, för de var inte i kylen där de brukar finnas och jag klarade inte att gå och leta.... Sen direkt hem o har inte gjort nåt alls sen. Värker i fotleden när jag går på den så jag blir alldeles matt. Men burit vatten till fåren o hästarna o eldat, sen har jag tittat på TV.

Fy, vad less jag blir om det är en inflammation i nån led eller muskel/senfäste!

Ja, ja nya tag i morgon då!!!

Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar