Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

lördag 4 februari 2012

Kallt så in i h...

Usch o fy sån kyla!

Jag väntade o väntade men det blev aldrig varmare ute idag....


Men när klockan var nästan 15 så var jag o kollade till Doris o Daniel o gav lite kraftfoder, mer hö o nytt vatten. Carro fick köldkramp i tassarna medan hundarna väntade....



Sagolikt vackert var det ute o hundarna tyckte det var kul att raca fast det var svinkallt...




Ingen hänsyn togs till födelsedagsbarnet, utan dom hade henne som byte -som vanligt:)




Riktigt kallt så min härliga mössa värmer underbart! Men kallt om näsan blir det fast man klätt sig så varmt man kan...




När jag kom in från prommisen så visade termometern på -18,5 och nu har det krupit ner till -23.
Men man känner sig x-tra nöjd när man tagit en promenad i denna kyla!
Har lust att göra som Missan o lägga mig på elementet!!!
Men jag har legat o kikat på TV o slappat. Tagit alvedon för jag känner av en förkylning:(

Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar