Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

onsdag 22 februari 2012

Onsdag kväll!

Tjenix!

Jobb idag sen hem o fixade. Tack o lov så var min fotled MYCKET bättre idag!!!
Mattias gav fåren vatten innan han åkte o jobbade, så jag kunde spara lite på foten:)

Blev ialla fall en tur i skogen med hundarna på 2 km. Hade en repboll med o hade lite letaövningar med den. Även lite "upp på sten" balansövningar med Nicke o Märta och som godis var det kattknaprisar de fick. Sååå gott tycker dom! :)
Avslutade med ett godisregn i blåbärsriset så Nicke o Carro fick jobba med att leta där ett bra tag. Sen sov de sött inne. Hjärngympa är bästa aktiveringen för den stora svarta! Han är rätt krävande nu faktiskt... jag som tyckte han var en sån trögboll när han kom hem:)

Alla djuren pysslades om, sen har jag varit inne o grejat med allt som ska göras.

Fick "oväntat besök" av Marie idag. Sååå roligt med kaffe o pratstund! Annars är det inte så många som har vägarna förbi här direkt:)

I morgon är jag LEDIG!!! Ska njuta av den lediga dagen o vila upp mig inför fredagen. Då blir det ICA o jag ska stå o göra iordning och sälja 600 st! semlor! Jaaaaa, jag som älskar semlor kommer nog bli botad så att det dröjer innan man vill se en semla på ett tag sen:)

Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar