Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

söndag 5 februari 2012

Nöden har ingen lag!

God morgon!

När vi vaknade i morse hade vattnet frusit:(

Mattias ställde in byggfläkten i pumphuset innan han åkte så jag hoppas det tinar snart. Men än har vi inget vatten o det är två timmar fläkten stått på nu....
Jag släppte ut hästarna o tittade till alla djur samt eldade. Tyvärr fick ingen vatten. Känns hårt att inte kunna ge dem deras morgonvatten:(

Inte kan jag duscha eller borsta tänderna heller. Kaffesugen är man ju också!! MEN då gick det upp ett liljeholmens.... jag var o kollade blomkannan -tom, inget vatten någon stans... DÅ fick jag syn på buketten med tulpaner som jag fick av Mattias i går som står på köksbordet! :)
Tulpanernas vatten räckte till två koppar kaffe!!! Nu luktar det ljuvligt o min mugg är full med nybryggt kaffe, sååå ljuvligt gott!

Ha en fin dag!
Kram Erica

1 kommentar:

  1. Tok Fia!
    Vi var på hundkurs i ridhuset i trödje imorse,kallt som fan..Capone är riktigt fin hm...

    SvaraRadera