Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

fredag 26 mars 2010

Fredag!!!

Gokväll! Tänk att klockan är 17,41 och det är ljust ute. Såå skönt. Och på söndag blir det ändring till sommartid, så då är klockan en timme fram vid denna tid dvs. ännu längre kvällar:) Jag är som vanligt öm o seg i kroppen... Måste ringa reumatologen på måndag för cortisoninj. Tur det finns renovering att få! Var till frissan idag. Blekte lite slingor o lite klippning. Härligt att känna sig lite pigg i håret åtminstone:) På fm. gjorde jag ett rishjärta att ha på dörren. Fixade med björkris o satte dit fjädrar. Blev väl OK. Hade sett ett på Erikas blogg som var superfint. Mitt blev väl inte riktigt lika bra, men det var svårare än jag trodde att få till riset. Kanske jag fixar en bild på det... ska titta igen om det dugera att knäppa kort på:) Nix, nu ska jag gå o kika till fåren. Väntar ju på lamm..... fortfarande:) Ha en skön fredagkväll! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar