Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

onsdag 31 mars 2010

Onsdag kväll...

Go kväll! Nu har jag tagit ett hett bad. Skönt för jag blev så himla frussen efter att ha varit på klubben o tränat. Men jättekul att komma igång med träningen! Annika var där med Hope o Maud med sina grabbar. Jag tränade inte så jättemycket, men hoppet, fjärr, inkallning med stå o lite fritt följ. Vi gjorde också platsliggning som gick bra. Var sen på apoteket, 990 kr fattigare... Men nu har jag frikort nästan ett år. Men det suger att betala allt på samma månad... Suck! Som "pricken över iet" så var jag och tankade när det ändå var utblås i plånboken:( Lammen mår så bra o Ulla är en jätteduktig mamma. Dom får vara instängda åtminstone tills i morgon, men är allt bra då får de nog gå ut med de andra. Vill bara se att de knyter an till varandra riktigt o att lammen diar som de ska. Nix, nu ska jag gå o ta in hästarna o sen blir det att krypa under täcket:) Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar