Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

tisdag 30 mars 2010

Tisdag den 30 mars

God morgon! Har släppt ut hästarna, druckigt kaffe o väntar nu på att skjutsa Isac till skolan. Tänkte han skulle slippa gå ut till bussen för det har kommit nästan 1 dm snö i natt! FY!!! Emil får vara hemma idag också för sin förkylning. Jag är också lite smått förkyld, men Emil är värst drabbad med ont i halsen o lite feber. Igår var jag upp till brukshundsklubben en sväng. Det var jag o Annika som tränade. Jättetrevligt! Jag gick lite fritt följ, testade inkallning som inte alls var bra... lite fjärr samt kryp. Carro har verkligen fattat krypet o nu går det superbra. Platsliggning hann vi också med två ggr. Sen var jag till ICA o postade ägg o handlade lite. När jag kom hem var jag så himla frussen o trött så det blev ett hett bad för att mjuka upp musklerna o bli varm o sen fick jag vila. Somnade av en timme! Men sen var jag lite piggare. Hästarna fick inga täcken på igår, men de var inte så blöta trots att det småsnöade hela dagen. Emil hjälpte mig att ta in Frida, sen borstade han henne medans jag borstade av Isa. Mysigt att ha sällskap i stallet! Ha en bra dag! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar