Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

onsdag 24 mars 2010

Onsdag den 24:e mars

Dom här fina rådjuren gick över åkern vid grannen i morse, vackra!!!
Min födelsedagspresent från grabbarna! Mycket läsvärt i den!!!
Tjenix!
Usch o fy vad jag är tråkig i kroppen. Men det är väl inte så konstigt med detta varannandags väder... Men nu ska det bli varmt några dagar, så jag hoppas, hoppas att jag kan få vara lite piggare nån dag. Tog ialla fall en prommis med hundarna igår o idag, fast det tar emot så... Känns bra inombords när man klarat av att gå nån km. med jyckarna. Dom är det ju inga fel på, så dom ääälskar att få gå en sväng. Sen när vi kommer hem måste jag vila en timme, det ääälskar Sally. Då jag sover, sover hon på min mage! :)
Skulle vilja rida en sväng på Frida, men jag måste vänta tills jag mår bättre.. Emil red på Isa härom dagen, bara bort till hagen. Det tyckte han var såå spännande! Isa skötte sig jättebra, man vet ju inget om henne. Men eftersom hon ska ha föl så vill jag inte provrida henne. Inte ens om jag skulle vilja jättemycket kan jag ju heller.. så det är inget jag behöver grubbla över.
Tja, inga kaninungar eller lamm är det än heller. Lambi är så tjock i juvret så det bara MÅSTE komma ett lamm snart. Men det säger jag varje år i minst tre veckor innan första lammet kommer säger Mattias:) Men jag har nog tyckt det i minst två veckor, så då borde det komma när som helst! :)
Ha en fin dag!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar