Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

söndag 7 mars 2010

Söndag i vaccumförpackning...

Tjenix! Väderkärring som man är så uppskattar jag inte dessa ombyten i väder:( Inte just nu ialla fall, men eftersom det ska bli varmt o skönt så mår jag nog mkt. bättre i morgon. Det är en konstig känsla jag har i kroppen när det blir väderbyten, liksom tryck över hela kroppen också så gör det himla ont. När jag var i frysen o såg en vaccumpackad kyckling så kände jag att precis så känner jag mig -Vaccumpackad! Har mest legat o vilat idag o det är omöjligt att få något gjort. Men jag klarade av mockningen i morse så det är jag glad över. Mattias har åkt för att spela träningsmatch i fotboll, mot Järbo på konstgräs på Jernvallen. Sen åker han direkt till jobbet o jobbar natt. Så honom ser man i morgon em. Isac är hos kusin Jocke. Hoppas han blir hemskjutsad, känner inte för att köra bil när jag är så här. Men det brukar ordna sig. Nu ska jag ta o lägga in kort jag fått skickade från Bea o Teo. Himlars vad glad jag är över Sallys valpkull. Dom är himla fina i både utseende o temperament allihopa. Och alla har såna toppenhem så man kan inte fatta vilken lycklig uppfödare jag är. I morgon fyller dom 6 månader. Jisses vad tiden rinner iväg! Ska knåpa ihop en inbjudan till valpträff i maj också. Åh, vad roligt om man får se alla, fast alla kanske inte kan, men jag hoppas. Ha en fortsatt härlig söndag! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar