Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

måndag 8 mars 2010

Måndag den 8:e mars

Go kväll!
Idag grattar vi Sallys valpar som blir 6 månader idag!!!
Tänk vad tiden går fort!
Idag har jag väl mest tagit det lugnt. Jättefint väder så jag tog en prommis med hundarna o njöt av solsken o töväder. Härligt!
Katta kom förbi på en fika, en massa hund o hästprat. Hon hade inte Mysan (Alsjöbergets Blond Beauty) med, men allt går så bra med henne. Får väl se henne en annan dag.
Ikväll rasade snön från stalltaket ner, så Mattias har ett jättejobb med att få bort all snö. Han började ikväll, men ska fortsätta i morgon. Hästarna får gå ute i natt o fåren har kommit in i en box i kväll. Fårklipparen kommer o gör vårfrisyr på dom i morgon bitti. Skönt att få det gjort. Ska även ha på dem lusmedel för jag tycker dom kliar sig mycket. Fia o Ulla har börjat fylla i juvren, så om nån vecka har vi lamm. Åh, det ser jag fram emot!
Ikväll var det möte på brukshundsklubben. Såg det nu o hade totalt glömt det. Men jag får ringa Annika i morgon o be om ursäkt.
Nix, nu ska jag ta en kopp the o sen är det kudden som hägrar:)
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar