Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

lördag 26 november 2011

I dimman....

Go kväll!

Igår em. blev jag jättedålig i lederna så jag blev däckad. Så himla trist när inte kroppen vill vara med!

Var ialla fall ner o handlade på dagen o fick iväg ett paket som jag tänkt på länge.

Kände mig piggare i morse och gick ut o fixade med hö till hästarna o kollade fåren o fyllde vatten. Jag o Mattias åkte ner o hämtade Anna i Ockelbo o sen upp till Åmot o lämna igen transporten som jag egentligen skulle lämnat åter igår... Fikade hos Wennerbloms o så kände jag att nu orkar jag inte mer.... Mattias såg att jag var trött så vi åkte hem. Bara att peta i mig värktabletter o gå o lägga mig:(
Nu är kl. snart 19 och jag har varit uppe ett tag, men hela eftermiddagen i sängen. Så jäkla trist när inte kroppen vill!
Men läste på aftonbladet att det är två stormar som är över landet o det är väl det jag känner av.

Nu har Isac åkt med kusin Jocke till Åmot o sover där inatt. Emil är med kusin Anna o sover hos henne i Sandviken inatt, stort för honom! Mattias jobbar 12-timmars natt så då blev det bara jag o hundarna hemma! Vet inte när jag var helt ensam sist, men det var nog när grabbarna var till mormor i Florida för några år sedan.

Nu ska jag ta in hästarna för natten, sen blir det nog en micrad pizza o ett hett bad innan sängen. Hoppas jag är piggare i morgon!

Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar