Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

fredag 11 november 2011

Ny dag o nya möjligheter!

Tjenix!

Gårdagen var tänkt att åka o vallträna. Nu blev det inte så utan en dag i dimman:(
Jag fick tilltagande huvudvärk men intalade mig själv att det inte var migrän på G...
Tog en alvedon o gick en skogstur i sakta mak med vovvsen, men sen var det bara att peta i sig migräntabletter o gå o lägga sig. Resten av dagen var dimmig, hade huvudvärk o tryck ner över v. öga o var illamående. Fy!

Idag är jag piggare, men känns som man är bakis. Trist när man inte hade skitkul dagen innan så man förtjänade det:)
Men grabbarna är skjutsade till skolan o jag har städat av lite inne. Det blir en del städning med två barn o 4 hundar i huset!
Skogsprommis med vovvsen är avklarad. Så skönt att gå en tur i skogen o bara insupa den härliga luften. Helt otroligt vilket väder, fast det var -1 när jag skjutsade till skolan o bara +2 nu, så är det ju helt otroligt milt för att vara nästan mitten av november.

Tror jag ska pyssla lite nu. Jag köpte en halmkrans på Mobackes o vi plockade mossa o ris härom dagen. Kan vara lämplig sysselsättning idag när jag går på halvfart!

Ha en underbar dag, tänk att det är 111111 o snart är kl.11,11!

Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar