Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

måndag 14 november 2011

Trött...

Tjenix!

Sitter här o ögonen vill bara ramla ihop....
Tror jag ska gå ut o ta in hästarna o sen blir det dusch o sängen. Mattias jobbar em. så det har varit skjuts av Emil till o från innebandyträningen, middag mm.

Blev en längre dag än vanligt på jobbet idag. Hade gjort moms o skattedeklarationerna klara, men i momsen var något galet. Jag satt o letade o försökte, men fick ringa o fråga om hjälp av revisorn för att få ordning på allt. Känns som man ska få hjärnblödning till slut när man suttit med siffror hit o dit o man aldrig hittar felet. Men allt blev ordnat o jag kunde gå hem vid 13-tiden. Var så frussen när jag kom hem, så det blev en kopp het choklad o macka med ost. Fusklunch men väldigt gott o jag blev varm o fick lite energi. En promenad i rask takt ner till åkern o vände med vovvsen, fyllde hö o vatten till hästarna, gav kaninerna o sen orkade jag inte så mycket mer. Nu är klockan snart 20 så jag går ut o tar in hästarna nu.

Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar