Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

torsdag 3 november 2011

Torsdag kväll...

Tjenix!

Nu är jag trött!
Hämtade lammen hos styckmästaren idag o nu är det paketerat o lagt i frysen. Himla skönt att ha det gjort för i år!

På fm. gick jag som vanligt min skogsprommis med vovvarna. Det är ju underbart väder, milt o skönt o man slipper vantar o lager på lager med kläder, +10 idag o det är november -otroligt!

                           Fick denna vackra rosbukett av Mattias på vår 8-åriga bröllopsdag!


 Inte lätt att få bra kort på alla hundar samtidigt när Knutte också var med på skogsprommisen:)


                                 Sally när hon är i sitt esse: på jakt efter skogsmöss är hon så fin!


                                                                            Nicke!

Allt går jättebra med Nicke. Han är som björnen Baloo, cool o bara "är". Väldigt trygg o lugn o gör inte mycket väsen alls av sig. Idag har vi tränat lite kontakt o godissök i skogen.

Nej, nu ska jag gå o ta in hästarna för natten o sen ska vi ta en skogsprommis i kolmörkret..... blir stora ficklampan med.

Kram Erica

1 kommentar:

  1. Vi hälsar dig, Nicke, hjärtligt välkommen till Bovägen:-)

    De är såå fina Rottisar och jag tycker nog att det har fattas en "Maja" hemma hos er! Ska bli kul att se och följa grabben.

    Kram från oss

    SvaraRadera