Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

måndag 7 november 2011

Vallträning gör en glad!

Tjenix!

Idag hade jag stämt träff med Shania. Vi hade "gofika" o pratstund hos henne först o sen åkte vi ner till fårhuset o tränade på tackorna. Det var nog minst en månad sedan Märta var o tränade, så hon fick börja med att fösa i lina. När hon taggat ner o lyssnade på mig så ställde vi tackorna i ett hörn o tränade höger o vänster. Bara jag håller ordning på lina, händer o mig själv så går Märta fint Tog bort linan så jag kunde focusera o då gick hon kanon! Blir så himla glad när jag tränar min lilla vovva för hon är så suveränt duktig!!!
Hade back on track knäskyddet på, men det hjälper inte riktigt.. är helt paj i knät nu o det värker:(
Ska gå ut o fixa mockning mm. o sen blir det vila med knä i högläge!

Tusen Tack för all hjälp o gofikat Shania!

Kram Erica

1 kommentar:

  1. Kul med vallningen! Inte kul med knät! Så onödigt att du ska ha ont. :(
    Du är flitig och duktig trots värk. Beundrar dig. :)

    SvaraRadera