Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

torsdag 8 april 2010

Förkyld....

Gokväll!
Gick upp 5,30 i morse o tvättade håret o grejade... bara för att känna att min förkylning var ännu sämre idag... Jag var tvungen att ringa Stina o tala om att jag inte kunde följa med på trädgårdsmässan idag. Så himla tråkigt!
Så jag har bara legat idag, feber o hosta o allmänt jäkla förkyld.
Det roliga idag var att Lambi fick sina lamm i morse. En superfin kille med pandatecknat ansikte o en kolsvart tjej. Hon hade skött allt själv o är en duktig mamma.
Var in o kollade äggen i kläckaren o det piper där!!! Hoppas på kycklingar i morgon:)
Isbarkycklingarna mår toppen o är så himla fina.
Är ut flera ggr. per dag trots förkylning... Men annars har jag mest sovit o vilat idag.
Tur att Mattias var ledig o fixade med mycket. Han o grabbarna var till badhuset idag.
Ingrid o Sofia kom på en fika. Roligt att träffa henne. Hon har ju varit i Indien hela vintern. Bara haft det varmt o skönt o vickat på tårna:) Jättekul att träffas, orkade dock inte vara så himla pratig o social, så jag får åka o träffa henne o prata mer när jag är piggare.
Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar