Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

söndag 18 april 2010

Söndag kväll...

Gokväll! Nu är det kväller med alla djuren. Det var så himla kyligt i luften så hästarna fick gå in lite tidigare. Blir nog minusgrader i natt. Är öm o mör i kroppen. Känns som jag blivit överkörd av en traktor! Men det är ingen traktor, det är Ove som varit framme:) Jag var så låst i ryggen o fick ont i huvudet o mådde illa igår. Så i morse ringde jag o hörde om Ove kunde fixa mig lite. Så nu är jag såå mycket bättre. Tack snälla! Fick också en trevlig pratstund med Marie. Men jag måste åka dit en dag när vi har mer tid att prata i lugn o ro. Man har såå mycket att prata om när man träffas. Allt var bara bra med Teo. Han har växt till sig till en såå stilig kille! Han blev jätteglad när jag kom, gissa om det värmer:) Goa små hundar! Ja, sen var jag o hämtade upp Emil hos farmor o farfar. Vi fick äta lunch där också. Så när vi kom hem var vi ute o pysslade ett tag. Sen var vi ner o nattade Stinas pullor o vattnade lite. Dom fick en lite tidig kväller, men jag är så trött så jag ville hem o göra kväller här hemma o sen ta det lugnt. Så nu ska jag borsta gaddarna o krypa till kojs. Ha det gott! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar