Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

söndag 25 april 2010

Söndag morgon!

Så här trött blev Sally efter vår ridtur idag:)
Emil rider iväg på Titti o Carro kollar läget:)
Söööööööt!!
Små franska vädursungar tre veckor gamla.
God morgon!
Strax ska jag o Carro iväg på kurs på brukshundsklubben för Tomas Ivarsson, ska bli jätteroligt.
Emil ska vara med, hoppas att det går bra o att han inte tröttnar på en gång....
Gårdagen tillbringades utomhus mest hela dagen. Det var uuunderbart väder! Först var det mockning efter hästarna släppts ut, sen tog Emil in Titti o red henne en sväng. Sen blev jag ridsugen o tog in Frida o red en skogstur. Bara en kvart, men rätt ut i "naturen" så Frida fick ta det lugnt o hålla reda på vart hon satte fötterna istället för att ligga på o bli stressad frammåt. Jag vill ta det lugnt med min axel o inte sitta o jobba henne, så då kunde jag ta det lugnare o hon fick även pulsa i snö på sina ställen. Vi var nöjda båda två när vi kom hem:)
Rosmarin vår gotlandskanin bygger bo för fullt. Hon började i tid, redan förra helgen så jag trodde det var dax då. Men efter en titt i almenackan så lurade hon mig med att fixa boet i goood tid:) Men det är nog dax idag, spännande.
Agnez ungar växer så det knakar! Guuud så söööta dom är. Fotade dem i förrgår, men det är svårt att få dem att sitta stilla:)
Ha en härlig dag i vårsolen!
Kram Erica

1 kommentar:

  1. Många härliga vårbilder = )
    Hoppas det har gått bra med nya kaninbebisarna!?

    Ha en skön kväll!

    Kram Lena

    SvaraRadera