Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

torsdag 22 april 2010

Torsdag den 22:a

Säkert vårtecken -Tussilago i vår slänt!!!
Tias förstfödda, en superfin kille!
Min underbara Carro, är såååå stolt & rörd över att vi vann
Christinas minnespris för 2009!!!
En färgklick som man blir glad över att se i köksfönstret:)
God morgon!
Oj, vad länge sedan jag skrev.
Men det blir så när arbetsträningen upptar förmiddagarna o familj o djur resten av dagen. Sen blir det ännu tidigare kvällar o en tupplur när jag kommer hem:)
Glömde att ringa Marie igår o höra om allt gick bra med Teo. Han hade tuggat på en pinne kvällen innan o fått nåt i halsen. Fy vad maktlös man känner sig o jag kan tänka mig att det var ännu värre för dem. Tänker på Er o hoppas att han är pigg nu!
Sista lammen kom i förrgår. Tia fick en kille o en tjej. Killen är supersöt med vitt i ansiktet o tjejen är helsvart.
Tja, våren är på antågande, men igår snöade det så det blev vitt på backen... o det kommer lite snö ute just nu, Suck! Kallt har det blåst ett par dagar oxå. Vill ha värme nu!!! Lääängtar efter att flytta ut alla mina plantor o pellisar i växthuset.
Nix, nu lägger jag in lite bilder. Måste iväg o jobba:)
Ha en underbar dag!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar