Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

lördag 10 april 2010

Lördag kväll....

Go kväll!
Oj, nu är jag trött!
Bara för att jag var så pigg igen efter tre dagars däckande i förkylning så var det såå mycket jag ville göra. Först bakade jag ut mina surdegslimpor. De var värda att vänta på. Såå goda!
Sen har jag pysslat med kycklingarna. De äter o dricker o sen kommer det ut "returer" som ska tas om hand... Så nu är det bytt i buren o påyllt. Har även satt ut annons på de 4 Blommekycklingarna o ev. kan jag sälja 4 Hedemora. Jag fick ju så många, så nån kan jag sälja.
Sen på em. blev det fint väder, så jag o Emil tog en prommis med hundarna. Sen ville jag inte gå in när solen sken, så då städade jag Rosmarin o Gozans burar. Fyllde även på lite hos fåren o gjorde eld. Tog in hästarna o borstade av en massa hår på dem. Men faktiskt så är det mindre som lossnar nu. Tja, nu finns det varmvatten för en välbehövd dusch:) Lyxade till mig med ett halvt glas vitt. Sitter o njuter av det nu medans jag plickar på datorn.
Trött o nöjd av att ha gjort alldeles för mycket idag, så ska jag gå o duscha o lägga mig o titta på TV för resten av kvällen. Mattias slutar 22 så jag hoppas jag kan hålla mig vaken tills dess:)
Kram Erica

1 kommentar:

  1. Hej!
    Så goda dessa limpor ser ut. Har aldrig bakat surdegsbröd. Skulle man kunna få recept på dessa bröd, ser så goda ut.
    Ha en härlig söndag.
    Kram Britt

    SvaraRadera