Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

fredag 23 april 2010

Fredag!

Tjenix!
En härlig dag o jag är ledig:)
Började med att släppa ut hästarna o få iväg barnen till skolan.
Sen var det mockning. Nu har Titti kommit hem igen, för det funkade inte hos Tese. Titti kom på att det gick att gå ut genom staketen.... Hm, men här är det staket med trådar för får o minishettisar o ordentligt med ström:) Så jag köpte naturligtvis tillbaka henne o de kom hem med henne i går kväll. Guud vad vi har saknat henne! Till o med Mattias sa att han har saknat den lilla hårbollen:)
Efter mockning o utfodring av alla småttingar så tog jag en skogsprommis med hundarna o Titti. Det är så roligt att ha henne med.
Sen när jag kom hem o släppt in Titti i hagen kom Maria o Tese förbi på en fika o pratstund. Trevligt!
Sen njöt jag av lite sol på bron här uppe. Härligt! Men rätt som så växlar det till molningt o snö.... knepigt väder!!!
Nu ska jag o grabbarna åka ner till Ockelbo det blir fredags fika på Trillinn o handla, sen ska Isac klippa sig.
Ha en härlig helg!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar