Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

fredag 30 april 2010

Sista april!

Gokväll! Nu är klyftpotatisen i ugnen o vi väntar på att grillmästaren ska komma hem! Få se om vi åker ner till Ockelbo o tittar på någon kase senare. Det blev så grått o kallt ute så man vill inte gå ut nå mer idag.... Jag red ut på Frida idag. Sally följde med men Carro fick stanna hemma - hon blir helgalen när vi rider ut. Vi red upp iskogen här bakom en sväng o sen ner efter gamla vägen till Rempling o vände. Härligt!!! Jag bara njöt av ridturen:) Jag är så himla lyckligt lottad som har en sån underbar häst o kan rida ibland. Jag är verkligen privilegad som har så många djur som gör mig glad o en underbart härlig familj. Hann även med att plocka bort sista (hoppas jag..) glasskärvorna i växthuset o tvätta av golvet med slangen o möblerna. Nu är det rent o fräsht därinne. Nu kom gubben hem. Nu ska avnjutas grillat med klyftpotatis o glass till efterrätt! Mums! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar