Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

tisdag 6 april 2010

Tisdag den 6:e april

God morgon!
Har släppt ut hästarna, tittat till Mia o lammen o sitter nu med en kopp kaffe o knappar på datorn.
Det är uuuuunderbart väder ute. Idag måste man vara ute så mycket som möjligt:) Solsken är väl världens bästa medicin!
Lägger in lite bilder. Våra Isbarkycklingar är såå söta! Jag ville ju så gärna ha en grå/blå höna från kycklingarna, tre är grå så det borde ju bli en höna åtminstone.
Igår bytte Mattias telefon till mig. I söndags fick jag två MMS o då står det bara avsändare 12345 o kan inte tas emot... Suck! Så jag vet inte ens vem som skickade till mig. Hoppas det inte var nåt viktigt. Men nu har jag hans gamla telefon där jag kan ta emot bild meddelanden mm. Ska väl försöka lära mig den "nya" telefonen också bara... jag är så himla ointresserad av sånt... vill bara kunna ringa o svara, det räcker för mig!:)
Ha en fin dag!
Kram Erica

1 kommentar: