Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

måndag 5 april 2010

Måndag -annandag påsk...

Tjenix! Ua, det snöar ute o har gjort så heeela dagen. Fy attans så trött jag är på skitväder! Men det som är glädjande är att vi har bestämt oss för att åka o hälsa på mormor o Carl i maj/juni. En härlig resa till värmen i Florida är inte fy skam att se fram emot i detta väder:) På tal om mormor... Vi har köpt nya telefoner då den gamla gav upp. Mattias gjorde en snilleblixt o lade in i telefonboken nr. till nära o kära. Visade såklart barnen hur den funkade så de kan nå oss lätt på mobilerna. Idag var jag ner till Ockelbo o handlade mjölk o skulle sen till Britt-Marie o Maria o hämta kycklingarna. Grabbarna satt o spelade TV-spel o ville vara hemma. OK, jag drog o på vägen ringer Emil. Han hade ringt mormor. VA??? Klockan var kring 11 här, dvs. ca 5 på morgonen hos stackars mormor!!! (Kan ju tillägga att Mattias har tagit bort kortnr. till mormor nu när han kom hem...) Mina Isbarkycklingar är superfina! Det blev 5 st, tre grå, 1 svart o en gul. Söööööta!!! Tja, annars är jag fortfarande förkyld så det räcker o blir över... Men kanske lite bättre idag, har inte tagit mer än 1 alvedon o nässpray i morse. Alltid något. Bara jag är pigg på torsdag när jag ska med Stina o vänner till Älvsjö på mässan. Ska bli såå himla roligt! Blir väl helslut efter den dagen, men den dagen den sorgen.... Ha en fortsatt bra dag! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar