Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

lördag 17 april 2010

Lööördag:)

Tjenix! Jag är såå himla slut i kroppen. Det är jobbigt att börja arbetsträna o sätta sig in i nytt bokföringsprogram.... Men det är så himla roligt! Min förkylning har inte gett med sig den heller, antar att det gör det x-tra jobbigt:( Nu har jag tagit ut en sockerkaka ur ugnen, väntar besök av farmor o farfar. Emil ska följa med dem hem o sova över inatt. Har varit ner o släppt ut Stinas pullor. Dom är på semester o kommer inte hem pga. vulkansotet i luften... Hoppas dom får trevliga extradagar, men jag antar att man är mer frustrerad o vill hem. Nu ska jag gå o kika om Rosmarin har fått några bebisar. Hon har börjat bygga bo o det är på g nu i helgen. Spännande!!! I förrgår fick Kia två tacklamm. Nu är det bara Tia kvar som ska lamma. Dom är jätteduktiga alla tackor med sina bääbisar. Ha en skönt lördag! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar