Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

onsdag 14 april 2010

Kväller...

Nästan alla kycklingar! Sååå söööta!!!
Trött så ögonen håller på att trilla ner... Så nu väntar kudden!
Allt gick bra hos sjukgymnasten. Hon tycker jag läker o tränat(!) jättebra:) Själv tycker jag att jag fuskar med övningarna o talade om det, men hon var så nöjd. Det är viktigt att inte skynda heller pga. min sjukdom. Så det var ju bra.
Från Gävle sjukhus åkte jag genast till Sandviken o Af/Fk mötet. Det var väl inget speciellt tyckte jag, utan jag har en tid bokad nästa vecka istället då jag får mer "matnyttigt" ang. mitt nya jobb.
Ikväll tog jag o Emil cyklarna o Carro o åkte ner o nattade Stinas höns. Carro hittade deras damm på baksidan o tyckte hon var varm o slängde sig i för ett dopp.... J-kla hund! Så när vi kom hem var det bara att baxa i henne i badkaret o shamponera in henne. Jag ropade på Mattias för att få hjälp men han hörde inte... Hon var såå skitig så jag hade kunnat vrida skallen av henne innan jag fick ner henne i badet. Det var leriga tassavtryck överallt i badrummet o utanpå badkaret!!! Men nu ligger hon nöjd i kroppen, här bredvid o luktar jättegott.
Har fått rapport från mina valpköpare att Bea o Steffi har börjat på kurs. De är jätteduktiga o jag är såå stolt! Både över mina fina valpar o deras duktiga mattar & hussar. Bosse har fått kulorna borttagna, så han är nog lagom uppåt:) Men ska man "bara" ha en trevlig sällskapshund så kan det vara skönt att slippa hanhunds tjafs. Det blir ju lugnare med en "det". Men det kanske inte Bosse tycker:)
Fick MMS av Teos matte, men min telefon kunde inte öppna det....-suck!!! Det var ju därför jag bytte telefon. Jag är inte glad över mina telefoner kan jag säga....
Jag hoppas att alla valpar kommer på träffen i maj. Lääängtar efter att få se dem bredvid varandra, så man ser hur alla har utvecklats. Läängtar verkligen efter att få krama om dem alla!
Ja, så nu ska jag, också nöjd i kroppen, krypa till kojs. Stackars Mattias har åkt o jobbat natt...
Kram Erica

1 kommentar:

  1. Vilken härlig blandning med färger = )

    Ha en trevlig kväll!

    Kram Lena

    SvaraRadera