Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

onsdag 7 april 2010

Onsdag morgon den 7:e

Tjenix!
Vilket underbart väder det var igår! Tog vara på varenda minut i det vackra vädret. Vilken energikick det ger med solsken:)
Började med att släppa ut hästarna o mocka. Sen gjorde jag en deg för att baka tekakor. Vi hade inget matbröd o jag gillar att baka. Hembakat matbröd är himla gott. Ja, så det blev två plåtar med tekakor som jag o grabbarna åt varma till fm.fikat.
Sen fick jag SMS av Annika. Hon skulle till grusplan vid Gäveränge o träna. Jag o Emil åkte såklart dit. Det var toppen underlag att träna på och strålande solsken. Toppen!
Carro gick riktigt bra. Tränade lite fritt följ, inkallning med stå och kryp. Även lite fjärr, rutan o en platsliggning blev det. Tack för en härlig träningsdag i strålande väder Annika!
Emil tränade med Sally.... gissa om hon var trött när vi kom hem!:)
Sen hem o göra lunch åt grabbarna. Som tur var hade dom inga högre krav på lunch. Så det blev en "nödburk" med Ravioli som jag hade i skafferiet. Själv tog jag fil med lingonsylt o flingor.
Borstade av hästarna som vanligt på kvällen. Himlars vad dom fäller än. Det måste ju ta slut snart ialla fall. Annars blir dom flintis båda två! Men Isa fäller nog liiite mindre nu... Stor om magen börjar hon ialla fall bli. Visst ser man att det är en fölmage!?
Tja, sen grejade vi på lite ute. Det var såå underbart väder så man ville inte gå in. Tur var det, för idag är det grått o lite regn.... suck!
I morgon bär det av till Stockholm -Älvsjö på trädgårdsmässa. Ska bli såå himla roligt! Undrar vad sjutton man ska ha på sig???? Måste kolla in min garderob......
Ha en riktigt fin dag!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar